Tillbaka :)

Så nu har jag haft ett långt uppehåll under sommaren då jag har haft annat för mig och helt enkelt inte har velat blogga.
Min lilla shih tzu har nu blivit en 5 månaders bus hund som blir snyggare för varje dag som går<3
Jag har ju som sagt varit hemma med lilla Milo hela sommaren medans min älskling har jobbat.
Känns tråkigt att det är så kort tid kvar tills sommaren är slut ,jag vill verkligen INTE ha vinter.
Jag skulle bara vilja krypa ner i en låda och gömma mig under hela vintern,men det går ju inte.Hehe men det ska bli riktigt kul att se hur Milo reagerar på snön,han har ju aldrig sett snö förut.
Jag har även bett min underbara mormor att sticka två stycken helt underbara tröjor till Milo så att han inte ska behöva frysa när det blir 30 grader kallt.
Så här ser dom ut.



Just nu ligger milo och sover under sängen efter långprommisen vi nyss tog,jag tro att milo plockade upp varenda pinne som han hittade och gick runt och hade två tre små pinnar i munnen.
Han är bra busig min lilla kuse.
Imorgon så blir det nog en ganska lugn dag för mig och milo vi kanke tar en sväng upp på norraberget och kikar på alla djuren som finns där.
Förra veckan var vi där och då tykte Milo att kossan var välldigt läskig haha han stog där och små morrade åt den stackars kon.Men till sist så fattade lilla milo att kossan inte skulle komma och äta upp honom så då ville ha gå vidare till hönsen som han tyckte var väldigt roliga.

Nu ska jag gå och göra en macka att mumsa på och ge en liten skink skiva till Milo.
Det känns jätte roligt att börja blogga igen och det kändes skönt att ha ett uppehåll.
Massa kramar från mig och Milo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0