en sväng på birsta

Idag så skulle egentligen min famro och min styvmammas föräldrar kommao ch gratta mig också skulle vi bjuda dom på middag.
Men så blev det inte,för min styvmamma var tvungen att åka och jobba.
Men jag ska få min presenter till veckan,farmor skulle ta ut pengar åt mig så det blir ju min present :)

Åkte en sväng på birsta och köpte en bikini haha jag tror att jag sprang runt i varenda affär och letade,men jag hittade ingen.tillsist så gick jag till inter sport och där hade dom 50% rea på bikinisarna och där hittade jag en jätte fin,den hade kostat 600 men jag köpte den för 300 :)
Så nu har jag en snygg bikini till tunisen.

Imorgon börjar skolan igen uscha jag har ju ångest!!
Men det ska på ett sätt bli roligt att träffa klassen och sånt,det känns jätte bra att det är sista året nu iallfall.
Jag ska verkligen kämpa mig igenom det och fixa det även fast det kommer att bli tufft.

Nee nu ska jag gå och titta lite på tv och ut med milo på sista kvälls rundan innan jag ska sova.
Men ni får sova så gott massa kramar från mig och Milo :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0