18år,presenter och en massa annat

Japp det har ju som sagt inte blivit så mycket bloggande dom senate dagarna men jag har haft fullt upp.
I torsdags så blev jag 18 år så det var det middag med släkt och vänner och på kvällen blev det utgång med tjejorna :D
Jag hade så jävla roligt var en helt underbar kväll :D
Igår så blev jag utbjuden av min styvmamma på middag och några drinkar.
Jag fick välja resturang så då blev det min favvo ming palace (kina resturang) så himla mumsigt.

och idag lördag så var jag en sväng på Selånger marknad och självklart så följde lilla Milo med.
Jag inhandlade inte så mycket men det blev några grejor till Milo och strumpor och polkagrisar till mig :)
Men själklart så skulle det ju börja regna när vi var på marknaden och ni kan ju tänka er att hela marknade är på grus och när det regnmar så blir det små vatten pölar överallt och lera lite här och där.
Så förstår ni hur skitig min lilla Milo var när vi skulle åka hem??
hahaha han  såg verkligen ut som en riktig skithund lera över hela magen,tassarna och ansiktet.

Så det första vi gjorde när vi kom hem var att bada lilla Milo i badkaret och han tycker att det är jätte mysigt ett tag men när man ska börja shampo nera honom DÅ är det inte lika Roligt längre!
Men det gick bra även fast halva jag blev blöt.

Nu ligger jag i sängen med pringels,salta pinnar och trocadero och tittar på SAgan om dom två tornen.
Jag gillar verkligen dom här filmerna dom är så himla verkliga på något sett tycker jag.
Ska titta klart på filmen och sedan ska jag ut på en sista nattrunda med Milo som just för studen ligger och snarkar hihi under sängen :)
Jag och Milo har fått vara själv ikväll då älsklingen skulle ut ikväll.

Imorgon så ska jag bli firad av farmor och pappa och min styvmamma så då blir det ännu mer presenter :)
Men skriver mer imorgon ,ni får sova så gott kram från mig och milo :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0