Torsdag

igår hade jag en sån jobbig dag så när jag kom hem så la jag mig i sängen och bara kopplade av.
Men vid 7 tiden så rngde mamma och frågade om jag ville följa med henne på birsta och var asmakråd när hon skulle köpa nya skor till sig själv.
Så då var jag på birsta en stund och sedan åkte jag hem och tittade på tv och kopplade av.

Idag så hade jag en liten sovmorgon,så jag började klockan 10 och då ade jag mentors och nu börjar inte min lektion förren klockan 13.00,så jag tänkte att ja gskulle försöka göra klart uppgifter som ja ghar ogjorda i engelska b.
Men nu ska jag gå och äta lunch så ja gfår se om jag orkar skriva lite senare.
hihi juste vi ska åka och titta på Lille Milo i eftermiddag kul kul för nu tror jag att han blivit jätte stor,så i kväll lär jag nog lägga upp nya bilder på min lilla bäbis:)

Ha en trevlig dag massa kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0