Tisdag

Hej hej
Dåli uppdatering jaja jag vet men så det kan vara ibland när man har mycket att göra :D
Imorse så ville jag fan bara ligga kvar i sängen,men det vara bara till att pallra sig upp och iväg till skolan.
Hade retorik kursen på morgonen från klockan kvart i 9 till halv tolv satt vi och lyssnade på olika sätt man kan skriva ett al på SÅ HIMLA TRÅKIGT.Efter en timme så var min huvudverk välldigt illa så jag halv "sov" resten av tiden.
Vi ska skriva ett informativt tal och ett högtidstal,På det informativa talet så ska jag prata om hur det är att skaffa hund och vad man ska tänka på och högtidstalet har jag inte ens funderat över uscha så himla jobbigt.

Nu ska jag snart ha engelska vi ska då presentera den clasisca boken som vi har fått välja ,jag har läst oliver twist eller aa halva har jag läst,om man hade myxket annat att göra så behövde man inte läsa hela boken.
Lär ju sluta klockan 15.00 så då skajag rusa till bussen och åka hem till älsklingen.ska bjuda honom på nått att äta lär ju bli typ sibylla,popgrillen eller nått annat onyttigt och gott hehe.

och vid 5 tiden så ska vi åka och tita på lilla milo och knäppa en massa kort på lill bäbisen :)
Så jag lär ju lägga upp bilder senare ikväll.

Men nu ska jag gåoch läsa lite oliver twist men skriver mer ikväll.Ha en fortsatt bra dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0