Tisdag

Godmorgon på er :)
Idag så klev jag upp vid halv 7 tiden och fixade mig lite snabbt och slängde i mig en tallrik med mjölk och flingor sedan så var det bara att gå till bussen.Var nämligen att kliva upp så tidigt för ag hade en tandläkar tid klockan 8.00.Hade en kontroll av hur tänderna ser ut efter tandställningen och dom såg bra ut,sedan så trodde min tandläkare även att mina vis dömständer håller på att komma fram,är livrädd för att domm kommer fel och att jag måste operera bort dom uscha ne vi får hålla tummarna på att dom kommer fram som dom ska.

Just så sitter jag och skriver på mitt argumenterande tal om hedersmord ,det går faktist ganska bra har välldigt bra argument och jag har även hittat välldigt mycket info men jag vet inte om jag kan få ihop talet så att det blir mer än 8 min.För just nu kännd det som om talet är välldigt litet typ 5 min.
Men aa vi får se hur det blir.
I efter middag så ska vi ha en debut på engelska om olika brotts grejor min grupp har,om det är samhällets fel att folk blir krimnella.Jag gillar att prata men INTE på engelska jag får liksom inte fram det jag vilöl säga,det är så himla frustrerande.

Och vi 5 tiden i eftermiddag så ska vi åka och titta på min och älsklingens lilla Milo :)
Min pappa ville så gärna se honom så då åker vi och tittar.Hehe det blir att vi åker dit 1 gång i veckan,men uppfödaren har sagt att det är helt okej och sedan så kan det ju vara bra för Milo,för då känner han igen våran lukt och han käner sig inte otygg när vi lyfter upp honom.
Nu är det bara 20 dagar tills vi får hem lill pluppen GUD vad jag längtar♥

Ne nu måste jag fortsätta att plugga på talet men skriver mer senare,ha en trevlig dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0