Söndag

Godmorgon på er :)
Idag klev jag och älsklingen upp ganska tidigt faktist,det blev kring 10 tiden.
Så nu har vi nyss ätit en stor och god frukost som innehöll ägg,mackor,juice mm gott gott.
Älsklingen ska åka hem till sig idag och jag ska stanna hemma och plugga både engelska också ska jag börja skriva mitt argumentations tal som jag ska hålla på retorik kursen på fredag.
Jag har valt att skriva om Heders mord och kvinnors värde i olika kulturer,så idag så ska jag börja samla lite fakta  och grejsa på med det ett tag :)
Sedan så tänkte jag även ta och byta om till träningskläder och ta gåstavarna och vara ute och promenera i det fina vädret ,men det blir på eftermiddag.
Men nu så ska jag gå och klä på mig lite kläder hehe sitter bara med morgonrocken på nu.
Men ni får ha e ntrevlig dag så hörs vi av lite senare massa kramar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0