plugg

Har suttit ganska länge med att söka information om hedersmord till mitt argumentations tal.
Det har väll gått ganska bra,men nu orkar jag inte greja nått mer med det.
Just nu så sitter jag och tittar på lyxfällan och äter passionsfrukt älskar den frukten smaken är såå himla god :)
Men nu så ska jag snart äta lite gran,det blir pasta och pasta sås med bacon och annat gott.
Efter maten så tänkte jag ta ett varmt bad och koppla av med en bra bok ska bli så himla skönt.
Men jag skriver lite mer senare ikväll efter 21.00 nån gång för vid 19 tiden så är det top model på 3an och det kan man ju inte missa :) efter det så tänkte jag försöka jobba lite mer engelskan.
Men vi hörs senare kram kram


Kommentarer
simone

Godmorgon snygging! Vad gör du för något? Själv myser jag med min lilla hårboll Vincent ^^

2010-04-19 @ 09:20:53
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0