Påskafton

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har haft problem med mitt internet och sedan så är det ju påskafton.
Har nämligen varit på påskmiddag hemma hos mormor och morfar.Det blev sill,potstis och ägg mm till typ förrätt,åt inte så himla mycket då för jag är inte så förtjust i sill och sånt där.
Så jag förberrede mig för varmrätten istället hehe som var mycket godare.
Då blev det strips med bsås och grillad fläskfile så himla gott med grillat tycker jag,morfar är välldigt bra på att grilla :)
Till efterrätt så blev det bullar,kakor och sockerkaka plus att det blev en massa godis mumsmums.
Fick även ett påskägg med godis av mormor och morfar men jag fick även en liten påskpresent och det var en liten rolig kylskåps magnet.
Men nu ska jag titta på ET med min lilla syster,en film som jag verkligen tycker är bra älskar ET han är så himla gullig.Men min lillasyster tycker att det är lite obehagligt så jag ser den med henne och proppa även i mig en massa popcorn och dricka.
Men jag skriver mer senare eller så skriver jag imorgon.
Massa kramar på er och hoppas att ni haft en bra påskafton.



Kommentarer
Sara

Målade ni ägg också?

2010-04-04 @ 12:17:17
URL: http://www.februaritjej.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0