min kväll

Ligger just nu och tittar på tv och tar det lungt,kom hem för nån timme  sedan.
Var ju i kyrkan med kören och sjöng på nått konfermationsläger och jag blev så himla irreterad över ungdommarnas attityd i kyrkan.Även fast jag inte är troende så tycker jag att man ska respektera kyrkan och särskilt dom som själva har valt att vara där ju.
det var en tjej som jag störde mig på extra mycket,hon satt med mjukiskläder och hade mörka solglasögen på sig I KYRKAN på kvällen,jag fattar inte varför tyckte hon att hon var cool eller?? Jävla omoget tycker jag!!
Jaja nu har jag fått klaga lite grann också :D
Ska väll snart sova ,börjar bli trött får se om älsklingen kommer hit senare inatt eller aa tidigt tidigt på morgonen,han är ju ute på krogen med nåra kompisar så ha nlär ju vara där ett bra tag till.

Men ska sova nu för jag ska upp tidigt imorgonbitti igen för då ska vi sjunga igen,hade intevarit med om vi inte fått betalt.Vi får ju pengar från kyrkan för att vi gör det.Dom pengarna går till våran helg i stockholm hehe enda som vi kommer att betala själva när vi åker dit är typ en lunch och sedan så är det bara fick pengar om man vill shoppa själv :D

Men ne nu ska jag sova skriver mer imorgon nattinatti


Kommentarer
simone

Tjo schönheten ;D Gör du för skoj på förmiddagen? Jag pillar med en ny inspirations"blogg" :)

2010-04-26 @ 10:32:58
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0