Milo

Tortyr ja där har jag ordet haha nerå men det är så himla jobbigt eller aa nästan som tortyr att åka dit och titta på våran lilla älskling och veta att vi ska få hem honom om ca tre veckor men att jag inte kan få ta med honom på engång buhu det gör mig skit ledsen.Men jag kan inte låta bli att åka och titta på lill pluppen då han växer så himla mycket nu och det är så himla roligt att följa hur han växer.
Idag var han lite trött hehe han hade nyss ätit mat så han låg och halv sov när vi kom,men sedan så låg han och gosade i min famn ett litet tag.Sedan så sprang han runt med dom andra och viftade på sin lilla plupp svans hehe så himla söt.Jag kan ärligt säga att jag har VÄRLDENS sötaste hund han kommer bli så älskad av oss.Kommer att vara min lilla bäbis eller aa han är redan min och älsklingens bäbis.
Men aa nu är det ju inte långt kvar tills han kommer hem till oss så nu tänker jag längta och längta efter honom.

Sedan till en annan kul grej,mamma känner en som har valp kurser i timrå och hon har fixat så att jag ska komma dit varje måndag eftermiddag och hjälpa henne med valpkurserna,dels för att lära mig mer om hur valpar är och för att det är en rolig grej.När jag får hem Milo så ska han även följa med på dessa kurser och lära sig att umgås med andra hundar och lära sig andra bra saker.
Så det ska bli roligt och jag hoppas att jag lär mig nya saker :)

Just nu så sitter jag och väntar på ett tv program som snart börjar och efter det så ska jag och älsklingen titta på en film och sedan så måste jag hoppa i sängen för jag ska till gymmet imorgon vid 8 tiden hehe börjar egentligen inte förren klockan 10 men jag vill ju sitta ett tag i bastun efter gympasset :)

Ne nu ska jag titta på tv så jag får önska er en fortsatt trevlig kväll kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0