Hjälp

Uscha nu behöver jag hjälp med att komma igång att träna och att äta nyttigt,är det nån som har tips på olika träningsgrejor eller nått bra sett att sluta äta sötsaker??
Om ni har det så skriv dom gärna för nu vill jag verkligen komma igång!!
Vet att jag sagt det flera gånger men jag har jätte svårt för att verkligen komma igång,jag kommer alltid med en massa bortförklaringar.Som tillexempell så har jag en sån där bortförklaring att jag MÅSTE ha godis när jag har mens.Egentligen behöver jag ju inte det men det är en sån där grej som sitter kvar.
Är det nån som har nått nyttigt allternativ istället för godis??

Provade en av mina fovvo finklänningar som jag har och som jag betalt mycket pengar för(köpt för nått år sedan) en svart skräddar sydd klänning som är helt underbar.
Men nu har jag blivit för "stor" för den och det är för att alla sötsaker som jag proppar i mig har satt sig på mage och lår och lite i ansiktet.
Nu säger inte jag att jag är tjock utan jag vill bara bli av med nått kilo och tappa nån centimeter kring midja och lår för så skulle jag bli nöjd.
Så nu får ni hjälpa mig att verkligen komma igång med träningen coh kosten,påminn mig gärna :)

Nu ska jag gå och ta en dusch men ha en trevlig kväll och nu hoppas jag  att ifall ni har nått tips så skriv gärna dom.
Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0