Fredag

Var och gymmade imorse,efter det så åkte jag hem till älsklingen.
Vaknade kring 12 tiden och då fixade vi till oss och åkte till birsta för att titta lite grann :)
Blev ingen shopping då jag inte har så mycket pengar hehe.
Skulle egetligen åka hem till mamma idag men älsklingen måste skjutsa sin pappa imorgon bitti så vi får åka till mamma imorgon.
Det är det här som är så himla jobbigt när man har skilda föräldrar och en pojkvän,alla vill att man ska vara hos dom och det går inte att fixa så at alla blir nöjd.
Tycker att det är så himla jobbigt ibland,skulle så himla gärna vilja ha en lägenhet nu för jag vill bara ha "ETT" hem,inte tre som jag har idag.
Men det är bara att gilla läget som det är även fast det är svårt,men då får man tänka på nått posetivt som tex att det bara är en månad och en dag kvar tills vi får hem lille Milo♥

Ne nu ska jag och älskling kolla på ån film eller nått :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0