fredag

ÄNTLIGEN helg,fyfan vad skönt.
Eller aa jag slutar ju kring tre tiden så än har jag ju inte helg,men snart.
Började min dag med att snozza haha hade ställt klockan på 6 sedan så ringde den igen klockan halv 7 och sedan rngde den klockan 7 och jag klev up kvart över sju.
Imorse så ville jag bar aligga kvar i sängen med älsklingen,men ne det var bara att pallra sig upp och dra i vväg till skolan.Han slänga i mig en tallrik mkölk och flingor innan jag var tvungen att rusa till bussen som jag precis i sista sekunde hann med.
Började skoldagen med Retorik lektion,hade lite olika röst övningar och prata högt och tydligt.Sedan så fick vi även göra ett tal på 5 min som skulle vara i 2 minuter som vi skulle läsa upp för klassen.Uscha vad närvös jag var,jag går kursen för att lära mig att bli mer tryck i mig själv när jag står och pratar inför folk men vägen dit verkar vara så jäkla lång haha aa men jag hoppas på en förbättring och jag tror att den här kursen kan hjälpa mig.
Just nu har jag lunch ,var så äcklig mat idag ( som vanligt) så idag blev min lunch två äpplen Mumms.
Min andra lektion böjar vid 13.00 så då ska jag ha engelska och jag hoppas att ja gslutar kring 3 tiden.

Men ha en underbar dag ,ska i allfall gå ut och sätta m,ig ute isolen en litet tag :)
Massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0