En välldigt lång fredag

Min dag har varit ganska bra,har haft lite små tråkigt men aa så kan det ju vara ibland haha det kanske är för att det är långfredag.
Hade besök utav nån kompis till mamma som hade med sig sin bäbis så himla söt unge :)
Man glömmer verkligen bort hur små bäbisar är,dom är så himla söta.
Så dom var här i nån timme och fikade sedan så har jag ätit lite godis och väntat på att älsklingen skulle ringa men han hade glömt bort det så aa så kan det ju vara ibland.

HAr nyss varit och duschat och då använde jag en ny sockerskrubb från Marykay den luktar så himla gott mums.
Så nu luktar jag gudomligt hehe nerå men man känner sig så himla ren och fräch.
SKa snart hjälpa mamma med maten blir någonting med kyckling idag tror jag,var så himla längesedan jag åt kyckling så det ska bli gott.
Men nu ska jag gå och vila en stund har lite ont i huvudet,men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörrs vi av lite seanre kram kram


Kommentarer
Cassie

min puppa<3

2010-04-02 @ 18:14:42
URL: http://cassandrasundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0