1 april

Hehe jag gillar att luras så nu när det är 1 april så har jag ju självklart lurats :)
Eller aa mamma hjälpte mig att luras för jag kan inte hålla mig för skratt,men det kan min mamma.
Så hon och jag bestämde oss för att lura min styvmamma britta om att jag var med barn.
Så mamma ringde och sa typ att jag var med barn och dom pratade lite grann och britta var alldeles förstörd hahah sedan så sa vi iallafall april april hihi gud vad roligt det var.Britta blev välldigt lättad över att jag inte var med barn.
Sedan så ringde hon lite senare och sa att hon hade kört samma skämt till pappa hahha och pappa hade först inte ens fattat vad hon menade och när han väll fattade så blev han alldeles förstörd hahah så himla roligt :)
Vi försökte även att använda samma lurgrej på min älskling men han gick inte på det :D

Jajja nu har jag iallfall ätit middag,det blev taocs idag mums.
Men nu ska jag hjälpa min lilla syster att göra påskkort,så jag får skriva mer senare massa kramar på er och ha en fortsatt trevlig eftermiddag eller aa kväll.Så skriver jag mer lite senare ikväll.
Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0