Sång dag

Idag hade jag en liten sovmorgon iallafall,det var riktigt skönt att få sova i sin egen säng istället för att ligga i ett tält.Idag började skolan klockan 11.15 då hade vi samling där rektorn pratade lite grann om vad som skull vara nästa vecka och lite sånt.Sedan så hade jag mentors tid där vi satt och pratade lite om hur vi mådde och vad vi skulle göra i helgen och en massa annat strunt.
Min lektion började 13.00 och då hade jag Sång :)
Har längtat efter den lektionen så himla länge och äntligen började den hihi ska bli så otroligt roligt.Idag så var det jag och två till från min klass som började repa på "Pink-Family portrait" det kommer bli så sjukt bra när vi har satt den ordentligt.Sedan så fick vi i uppgift att tills nästa gång ta fram en låt som man själv skulle vilja sjunga och även komma på en artist som man skulle vilja efterlikna.
Under nästa vecka eller veckan som kommer eftre det så ska vi även få gå och sjunga karaoke på daltons för att få öva lite sceniskt:)
Så idag har jag haft en jätte bra dag och nu sitter jag hemma hos älskling och tittar på tv och väntar på att han ska komma hem från träningen.

Hittade en söt bild på mig och älsklingen på datorn nyss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0