Linnea



Har nyss städat och gick igenom en massa lådor och då hittade jag ett kort med en beskrivning på mitt namn. Nästan allt som står på kortet stämmer, lite coolt tycker jag:)
Nu ska jag gå och fortsätta städa tills mina små syskon går och lägger sig.När dom har gjort det ska jag sätta mig ner i soffan och titta på tv och bara ta det lungt.

(Texten på kortet)

Linnea
Svenskt namn: efter blomman Linnea

Tycker om att skämma bort andra,är hjälpsam,trevlig och attraktiv.
Har en stark livskraft,uppskattas både på jobbet och socialt.
Handlar utifrån sina känslor.
Hennes positiva syn på livet gör att hon uppskattas av många.
Linnea är ett namn att vara stolt över.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0