helt otroligt



Satt och tittade på idol och då kommer pappa in och säger att jag ska gå ut på bron till britta (min styvmamma) för hon har nått hon vill visa.
Vi har en jätte stor tomt och ovanför vårt hus så är det skog så det brukar vara jätte mycket djur på tomten tex rådjur,älg mm men dom brukar inte direkt vara tama.Men iallafall britta brukar slänga ut mat till djuren.
Så nu när jag öppnar yterrdörren så står en räv typ 2 meter från oss.så jag sätter mig ner på bron och britta hon håller i en brödbit och då kommer räven fram till oss och tar brödet!!!
HELT OTROLIGT!!
Sedan så gick britta mot den och den stog still typ 1 meter från henne ,så britta matade den lite och sedan gick den upp i skogen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0