090926

Orkade inte skriva så mycket igår eftersom att jag var hemma och var sjuk.
Men idag känner jag mig lite bättre,febern har iallafall försvunnit så nu har jag bara hostan kvar.
Var och fixade mina naglar idag också hihi dom blev så fina :)
Jag var på Sundsvalls nagelsalong jag gjorde en nagelförlängning och det gick på 750 kronor och sedan måste man komma dit var tredje vecka ifall man vill behålla förlängningen och då kostar det 350 kroner beroende på om någon nagel gått sönder eller ej.
Älsklingens pappa for iväg och köpte skrovmål åt oss mums ,så vi ska äta så fort han kommer :)
Sedan har jag och älsklingen köpt hem morötter och två olika dipper Holiday och ranch som vi ska mumsa i oss ikväll :)


Mina vackra naglar :)
Är så otroligt nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0