090924

Känner mig lite  halvrisig idag har ont i halsen och huvudet.
Fick en liten sovmorgon imorse så det var skönt :)
Hade en ganska lätt skoldag idag började klockan 11.15 och då hade vi storsamling i aulan med rektorn där vi pratade lite om allt möjligt trams ,bland annat så är det någon på skolan som har infört rubikskub SM haha hur fan kommer man på det! Sedan hade vi mentors tid där vi pratade om hur det funkade iklassen och hur det går med alla kurser vi läser.På eftermiddagen hade jag sång,togdet lite lngt idag meftersom att jag hade ont i halsen.Min sånglärare vill att jag ska träna min bröströst och lära mig komma ner på dom mörka tonerna ,så det ska jag verkligen öva på.
Just nu sitter jag hemma hos älsklingen,funderar på om jag ska ta och gå och köpa en kycklingsallad lite senare när älsklingen ska på hokey vi får väll se hur jag gör :)
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vila lite och puss på min älskling♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0