090921

Är på lite bättre humör  nu än vad jag var i morse.
Var på Mcdonalds med min styvmamma och åt lunch,jag tog en cesarsallad med grillad kyckling och en cocacola.
Jag tycker faktist att kyckling sallad på mcdanalds är god jag tar hellre en sån en någon hamburgare.

Nu har jag också bestämt mig för att försöka komma igång med någon slags träning,ska även försöka sluta stoppa i mig snabb mat,dricka och godis mm.
Men det här med att sluta stoppa i mig godis vette tusan om jag kommer kunna klara av för jag ÄLSKAR godis det är så himla gott,men jag ska göra ett försök iallafall så får jag se vart det leder :)
Just nu sitter jag i skolan och ska egentligen plugga matte men jag har tagit en liten paus för jag måste tänka på något annat en matte tal.Uscha vad jag hatar matte tycker att det är så otroligt onödigt!!
Men mamma kommer och hämtar mig klockan 4 så nu måste jag nog gå och sätta mig och plugga lite.

Kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0