090922

Har nyss haft ensambel,skulle egentligen spela igenom olika låtar men så blev det verkligen inte.
För det blev en massa bråk och alla hade olika åsikter om vad vi skulle spela eller hur vi skulle spela,så vi satt från klockan kvart i 9 till 10 över 11 och försökte reda ut alla grejor.
Men nu har vi klarat upp allt så det känns skönt så på fredag så ska vi spela igenom en massa låtar skojgt :)
Just nu sitter jag och äter en hallon risifrutti :)

Är så less på skolan just nu vill bara åka hem och lägga mig i soffan och slappna av och inte bry mg om någonting.Det skulle var aså himla skönt att få göra det.
Nu måste jag rycka upp mig och bli lite posetiv tror att jag ska dra till ica och köpa nån frukt att mumsa i mig.
ses senare kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0