090921

Kom nyss hem från Jazzshowen som var på avenyn som min klass var tvungna att gå på.
Man kände sig iallafall ganska bortkommen när man kommer till jazz grejen och så är det bara en massa gammlingar inga ungdommar alls förutom några ur klassen då.
Det var helt okej att lyssna på men det är inte direkt min musik smak men dom var jätte duktiga.
Mamma och jag började storbråka om att jag vill hoppa av matte b kursen.Iblland blir jag så himla less på föräldrar som ska lägga sig i. Det är ju mitt eget val och jag får väll skylla mig själv om det blir något tok.
Aaja nu är jag så trött och sur så nu är det nog bäst att jag går och lägger mig.
Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0