090919

Igår så åkte vi till Niklas och julia eftersom att julia fyllde 18 år,vi sov över där eftersom att niklas och robert skulle festa lite.Så Jag hade en jättetrevlig kväll med roligt sällskap.
Imorse så klev vi typ upp vid 12 halv 1 alla var jätte trötta.
igår så åkte jag och älsklingen till skopunkten innan vi åkte till julia.Jag köpte två par skor för 423 kr.
Lite dålig bild menmen det får vara så.


Har nyss tjockat i mig ett orginalmål från max mums och nu ligger jag och titta på ett gammalt avsnitt av Topmodell 12 hemma hos älsklingen♥
Ikväll ska jag och älsk bara ha mys kväll med någon bra film och morötter och Holiday dipp och trocadero :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0