Tjock Fredag



Idag har jag och älsklingen Tjock Fredag med Pizza,Godis,chips och dricka :)
Vi har nyss tittat klart på en av dom nya Johan Falk filmerna.Jag älskar dom filmerna jag tycker att dom är mycket bättre än tillexempell Wallander.
Älsklingen har gått upp och tagigt ett bad och jag sitter och leker lite med min Nygammla ipod som jag köpte från blocket iförgår,det är lite små repor men det dödar ju ingen fick Ipoden,ett rosa fodral till ipoden,usb sladd och nya hörlurar för 500 kr Super billigt enligt mig :)
Var tvungen att köpa en ipod eftersom att min gamla försvann,köpte ju en mp4 för två veckor sedan men tyckte att den var bra så jag sålde den på tradera för samma pris som jag köpte den för.
Tradera är ju helt underbart tycker iallafall jag,köper jätte mycket därifrån.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0