Min kväll

Har suttit i flera timmar och letat fram en massa låtar som jag ska ha på min nya mp4 som förmodligen kommer i morgon :)
Min lilla bebis Wilson har legat och myst med mig ända sedan jag kom hem från skolan,han är så himla go och snäll min lilla mys kisse miss.
Nu har jag alldeles nyss ätit en god middag,Lövbiff,klyftpotatis och bsås mums :)
Jag och britta min styvmamma satt och pratade om att spara ihop pengar och åka till Thailand nästa år,så vi ska lägga fram det förslaget till pappa när han kommer hem.Om vi skulle börja spara pengar så skulle vi börja med att lägga någon hundra lapp var i månaden och dra in på onödiga inköp.
Om vi skulle åka så skulle det bli Jag,älsklingen,britta och pappa så hoppas hoppas att vi åker.
Nu ska jag sitta och titta lite på tv och ta det lungt ,känner mig fortfarende lite halvhänig men hoppas att det snart går över orkar inte vara sjuk längre.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0