Min mysiga Fredag

Äntligen så är det höstlov har gått och väntat på det i flera veckor,eftersom att jag är så otroligt skoltrött.
Men nu ska det bli skönt med en hel veckas lov så att man hinner vila ut sig ordentligt.
Älskligen kom och hämtade mig från skolan idag och då åkte vi direkt till ica och köpte chips till kvällen och sedan åkte vi hem.eftersom att jag inte bakade kladkake muffins igår så bestämde jag mig för att göra det idag.Så jag och min söta 2 åriga lillebror började göra kladdkake muffins med mini marsmallows i.
Dom blev riktigt tikgt goda.Jag gjorde en dubbelsatts av receptet och då fick jag ungefär 22 ganska stora muffins.
Så dom som älskar kladdkaka ska prova det kladdkake muffins det var jätte gott och det är ju enkelt om man vill he i något mer i smeten som tillexempel chokladbitar,marsmallows,nötter mm,det är ju bara fantasin som sätter stopp på vad man vill he i hihi :)


Under kvällen har jag och älsklingen tittat på CSI och ätit chips och bara haft en myskväll.
Något av det bästa jag vet är att bara vara hemma och ha en myskväll med en bra film och något mumsigt att äta.tycker att det är trevligare att bara sitta hemma med vänner eller bekanta och ta ett glas vin eller en cider och bara umgås än att vara på en fest.

Nu sitter älsklingen nere och fikar han kommer nog snart upp för då ska vi fortsätta titta på ett avsnitt av CSI.
Så jag säger godnatt nu och sov så gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0