Mary kay

Har nyss ätit kvällsfika blev mjölk och flingor mumsmums.
Ska gå och tvätta bort sminket och göra ren huden med Mary kay produkter som jag använder.
Jag tycker verkligen om dom produkterna för dom är så otroligt bra för huden även Mary kay sminket är super duper bra.



Jag använder bara mary kay produkter på min hud eftersom att min hud har blivit mycket bättre och renare när jag började med det här och jag använder även produkterna för att min mamma är Mary kay konsult (säljer mary kay produkter) så vi har bara dessa produkter hemma :)
Jag rekomenderar verkligen dessa produkter,ifall man skulle vara intresserad så måste man kolla upp vilka mary kay konsulter som finns i sin stad.Så att man kan boka en klass så att man kan köpa produkter ,eftersom att mary kay produkter inte finns att köpas i affärerna.

Ne nu såg jag att klockan var ganska mycket, ska upp tidigt imorgon.
Ska ringa till älsklingen innan jag somnar för att säga godnatt också.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0