Känner mig..

väldigt trött och sliten nu,ligger i sängen och gosar under täcket.Ska snart sova men först ska jag ringa min älskling♥
Utvecklingsamtalet jag hade idag gick bra som förväntat,fick frågor om hur jag trivdes och hur jag tyckte det gick med kursena jaa allt sånt där.
Sedan åkte mamma och jag på Sibylla och åt och pratade innan vi skulle åka hem och skjutsa min lillebror till brottar träningen som började halv sju.Medan han hade träning så drog mamma och jag till birsta för att hitta ett par badbyxor till min styvpappa.Gissa om det var svårt att få tag i nu?
Kan ju säga att det inte fanns någonstans,så då gick vi runt och tittade på andra saker.
Hittade en jätte mysig och mjuk morgonrock på cubus som jag nog ska köpa fram till helgen.
Nej nu måste jag släcka lampan och gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon bitti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0