Jag är förbannad!!

Alltså vad har vi för Jävla brottssystem här i sverige igentligen?
När man mördar en person så ska man fan bli ordentligt straffad tycker jag och jag tror att dom flesta håller med om det.Jag blev skit förbannad när jag läste på aftonbladet att dom två 16 åriga ungdommarna som mördade Therese johansson rojo bara har fått 1 år och 8 månader Sluten ungdomsvård.
Dom kommer ju vara ute innan dom fyller 18 år.
Nu visar ju sverige iallafall att det är skit lätt att slippa undan mord när man är ung.
Jag hoppas verkligen att dom två som mördade therese kommer att få en förjävlig framtid utan jobb och vänner när dom kommer ut från ungdomsvården.
Jag tycker verkligen inte synd om dom ,hade det varit jag som fått bestämma hade dom fått samma straff som en vuxen.För när man är 16 år gammal så vet man vad som är rätt och vad som är fel man vet att det inte är okej att ta en annans liv !!!!!

Dom som jag verkligen tycker synd om är Thereses familj och vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0