Ett liten boktips

Tänkte snart gå och titta på någon film och somna till den hihi.
Men innan det så tänkte jag ge ett till bok tips på en verklighetsbaserad bok.



Boken heter Sviken och handlar om En kvinna vid namn Beit som varit tillsamans med Ali i 8 år och hon är nu gravid och ska åka till Egypten och gifta sig med honom,men allt blir inte som hon tänkt sig.
Ali drogar henne och gör en illegal abort på henne med hjälp av en läkare.
Boken handlar om hennes kamp att få Ali fälld för Aborten han gjode på henne.
En väldigt hemsk och sorglig bok men den är verkligen bra.
Så den rekomenderar jag Starkt Finns att köpa för 39 kr på bokus.com.

Nu ska jag gå och sussa så jag säger godnatt och sovgott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0