091029

Hej hej idag hade jag och älsklingen en lång sovmorgon till 12 tiden och sedan gick vi och åt lite lunch frukost.
Idag har vi haft en riktigt slö dag och bara legat i sängen och tittat på film och tagit det lungt och bara myst.
Nu gick älsklingen ner för att fixa disken och jag tänkte att då har jag tid att sätta mig vid datorn lite grann.
Jag ska snart gå och fixa till mig och klä på mig något annat än myskläder,för min styvmamma kommer om cirka två timmar och hämtar mig.Ska åka och övningsköra då med henne,jag är faktist ganska duktigfast jag bara kan typ grunderna jag har inte kommit ut på riktiga vägar än utan jag tränar fortfarande på en stor parkering.
Men jag kan ju skriva mer under dagen.
kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0