091029

Är hemma hos mig nu och ligger i sängen och tittar på Unga mödrar ett intressant program att titta på tycker jag.
Til middag idag blev det pannkakor med hallonsylt och vanilj glass mumsmums :)
Det gick iallfall super bra när jag övningskörde förut,jag testade att baka lite idag och det funkade bra.
Så om två tre gånger ska vi börja köra ut på små vägar där det inte är trafikerat.
Men jag tycker att det är jobbigt att det är så mörkt jag blir så osäker när jag inte ser allt men det gick verkligen bra idag.
Nu ska jag gå och göra lite Holiday dipp och skära upp morötter och mumsa på medans jag väntar på att älsklingen ska komma hem från Hockeyn som slutar kring 22 tiden,för då ska han komma och sova här med mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0