091027

Godmorgon hoppas alla har en bättre dag än vaad jag har,är så himla deprimerad över att det är skit väder med regn.Jag vill ha tillbaka sommaren nu,jag vill inte ha någon vinter.Känner verkligen att jag bara skulle kunna skita i julen och alltihopa bara jag fick tillbaka sommaren och värmen.

Nu ska jag gå och klä på mig och åka ner till stan och klippa mig ifall det finns någon tid ledig.
Funderar på om jag kanske ska klippa någon ny frisyr men jag vet inte om jag vågar haha är så himla rädd för att klippa mig hos frisörer för dom brukar klippa mycket mer än vad man sagt och jag är rädd om mitt hår och jag vill INTE ha det kortare.
Skriver mer under dagen.

En sommar bild på mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0