091025

Gårdagen var helt perfekt super duper god mat och trevligt sällskap kan det bli bättre?
Vid 01.00 tiden blev vi hungriga igen så då åkte vi till Max och åt lite grann mumsmums :)
Vi hämtade även upp älsklingens brosars hund Spider,för roberts bror skulle festa.
Så hela natten låg spider och gosade med mig och älsklingen och vid 07.00 imorse så var det bara att stiga upp och gå ut och gå när det spöregnade ute INTE ROLIGT men det måste ju göras.
Jag känner verkligen nu att jag vill ha egen hund så jag och älsklingen har sagt när han får jobb så ska vi köpa en Cairnterrier.Men nu förtillfället så får man nöja sig med att var hundvakt år Spider och Lea :)



Vid 12 tiden så skjutsade älsklingen hem mig för jag,mamma,mormor skule åka till birsta och shoppa.
Så jag har tillbringat hela dagen och eftermiddagen på birsta city och shoppat.
Vi testade även det nya taco stället till lunch och jag kan verkligen rekomendera det,det var super duper gott och hyfsade bra priser och det är samma taco kedja som finns vid kungshallen i stockholm för dom som vill veta det.

Mina inköp idag blev
* Två stycken hjärtformade te hållare (eller vad man säger) för 69 kr styck
* En vit långärmad tröja från vila för 160 kr
* Guldiga ringar från Hm för 49.50
* Fick ett par ljus rosa JÄTTE mjuka tofflor från Kapphal 149kr av mamma som förtidig julklapp




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0