091022




Hej hej :)
idag har min dag varit perfekt hihi :)
Jag hade en låååång sovmorgon till klockan 11 och sedan skjutsade älsklingen mig till skolan där jag hade mentors tid vi satt då och diskutersade om svin influensan (Igen) jag tyckerr att det börjar bli välldigt tjatigt med det där.
Efter det så tittade vi på när treorna körde skvaderklassikern,en tävling om vem som får gå ut först när man tar studenten man klär bland annat ut sig mm.Så idag var det momentet springning och klasserna hade kommit på jätte roliga utklädnings grejer tex så var någon klass inspirread av ronja rövar dotter med viltvitror,rumnissar mm och en annan klass gjorde simpsons introt det var iallfall jätte roligt att titta på.

Efter lunch så hade jag sång och vår sånglärare vill att vi ska jobba mer sceniskt så jag och två till tjejer ska köra två stycken christina aguilera låtar Candyman och aint no other man hihi ska bli så himla roligt och få fixakorigrafin,sång och även kostym (alltså det vi ska ha på oss),så vi övade lite grann på låtarna med stämmer och sånt i två timmar och sedan så slutade vi.
Nu sitter jag hemma och ska träna lite på olika låtar bland annat lätta spår i sanden med sonja alden.
Ska sjunga den på ett suprise bröllop hihi roligt roligt :)

Skriver mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0