091020

Dagens Outfit



* Älsklingens blåa tröja från MQ
*Mörka Jeans leggings från Gina tricot
Hade även....
*Min nyinköpta väska från brothers and sister (syns inte på bilden)
*Min stora svarta mysiga halsduk från cubus (syns inte på bilden)

Är dålig med det här "Dagens outfit" men jag har faktist inte tid att knäpaa en massa bilder på morgonen.Men jag ska försöka börja göra det så ofta jag kan :)


Hade inte tid att skriva igår kväll,men jag och älsklingen lyxade till det lite med ett varsitt skråvmål från Popgrillen (typ som sibylla) som finns här i timrå, plus en massa CSI avsnitt hihi :)

Idag har det varit en väldigt slapp dag har inte gjort så specielt mycket typ sjungt en massa låtar och bablat om franska revolutionen tråk tråk.Men nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem från träning ckså tittar jag på tv och gosar med lilla Fia (Kisse miss).
Föresten så kom jag på igår att min pappa fyller år imorgon och jag har inte hunnit köpt någonting än och jag vet inte vad jag ska köpa.Men det lutar åt att jag köper en snygg ram och tar ett av mina nya skolkort på mig som har kommit och en blomma och födelsedags kort :)
Han har ju inte önskat sig nåt,det är så typiskt äldre att inte säga vad dom önskar sig eller ett litet tips på vad dom skulle behöva mm.För alla vuxna tjatar ju alltid vid jul och födelsedag vad man önskar sig och vad man skulle behöva.


Ska ropa på Tjock Lea så att hon slipper ligga nere själv,jag gillar verkligen att ha djur omkring mig som man kan gosa och busa med.Djur är verkligen människans bästa vän.
Skriver lite senare om jag har tid.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0