091019

Vaknade vid 5 imorse och kunde inte somna om Skit jobbigt!!
Men klev upp och fikade vid 6 och åt en halv macka och ett litet glas juice.
Sedan fick jag springa till bussen snabbt:)
Älsklingen kommer strax och hämtar mig för att skjutsa mig till Hospice,ska ha möte om vilka arbets uppgifter jag skulle kunna tänka mig att ha.
Har nyss haft matte och jag fattar verkligen ingenting,min lärare är så otroligt dålig på att förklara saker.
Ska ta hem matten så att jag kan jobba hemma och verkligen koncentrerar mig.
På lunchen så gick jag på ett hälso pass (friskis pass) Kände mig jätte duktig då :)
Ska försöka gå på hälso/lunch pass varje dag för att få igång min kondition,den försvann när jag var sjuk.
Ne nu ska jag gå ut för älsklingen kommer strax.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0