091018

Har inte haft tid att blogga i dag så jag bloggar en snabbis nu medans det är paus under gossipgirl.
Idag hade jag och älsklingen en ovanligt lång sovmorgon till klockan 12.30 :)
Efter det så fixade vi till oss åkte till birsta för att gå en runda på IkEA för att se vad vi skulle behöva när vi ska flytta hemifrån vi titade på soffor,sängar,bord mm.
Sedan gick vi en runda på birsta city och titta på kläder Älsklingen hittade en jacka(Rock) för 1999 kr Skit snygg som han förmodlingen kommer att inhandla själv så köpte jag en väska från brothers and sister för 299 kr.
Nu sitter jag somsagt och tittar på gossip girl och snart så ska jag gå och duscha:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0