091015

Idag hade jag en liten sovmorgon Skönt fick då ligga en stund extra och mysa brevid min älskling♥
Nu sitter jag på skolan och har nyss haft Mentors tid,där vi pratade lite grann om hur det var med kurserna just nu mm men vi fick även ett papper om Svininfluensans vaccenering och att vi erbjuds det gratis men att om man är under 18 år så måste målsman skriva under.

Jag har bestämt mig för att inte vaccinera mig,för jag tycker att det där vaccinet verkar välldigt konstigt och man har inte testat det på så mycket.Så därför ska jag inte vacciner mig.

Ska ha sång om en halvtimme ungefär och då ska jag sjunga låten This i Promise you (Nsync eller vad dom heter)
En jätte fin låt som jag tycker väldigt mycket om.
Men nu ska jag springa iväg till ica och köpa en yougurt,hann inte äta frukost i morse och det är ingen god skolmat idag.

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0