091011

Är jätte trött idag,har inte sovit så bra inatt men jag och älsklingen klev inte upp ur sängen förren klockan var 12.
Så då klev vi upp och fikade lite och sedan kom pappsen och hämtade mig.
Så jag har nyss varit och tagigt ett bad och läst en bok som heter Sviken.
Boken är en verklighets baserad bok som handlar om en kvinna som är gravid och som ska gifta sig med en sudisk man som hon älskat i 8 år i Egypten.Men innan dom gifter sig så drogar han henne och gör en ilegal abort på henne.Så det handlar lite om hur hon kämpar för att han ska bli åtalad mm.Jätte spännande bok Kan verkligen rekomendra den.Jag har själv läst den 5 gånger :)
Nu hade jag tänkt räka lite matte innan One tree hill börjar,för jag har prov imorgon och jag är väldigt osäker men jag hoppas att jag ska klara det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0