091002


Idag började jag skolan klockan 08.45 och då hade jag ensambell,vi spelade och sjöng love it all en skit låt enligt mig efetersom att man sjunger samma sak hela tiden.
Vi spelade iallfall den och sedan sspelade vi en annan låt har glömt bort vad den hette.
Sedan slutade jag för dagen klockan 11.30 för vi hade ingen historia på eftermiddagen skönt skönt.
Så då kom pappa och hämtade mig och nu har jag haft stor städning i mitt rum,en massa damm var det iallafall under sängen men nu är det borta :)
Så nu ska jag belöna mig själv med en piggelin för att jag varit så duktig att städa.
Ska till roberts kusin nicklas och hans tjej Julia senare ikväll med älskligen så jag måste packa ner lite saker som jag ska ha med mig,för vi kommer sova där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0