Trisse

Nu har vi kommit hem från vetrinären och allt var bra,vi var lite rädda för att han var uttorkad men det var han inte Tack och lov för det :)
Efter vetrinär beöket så åkte vi en snabbis till brittas föräldrar som så gärna ville se den lilla pluppen.
När vi var där så blev trisse lite kissis så han gick och satte sig i en av deras blomkrukor och gjorde sina behov haha då skämdes jag lite grann men dom sa att det inte gjorde någonting :D
Vi sprang runt och busade jätte länge så lill tokisen blev jätte trött så då åkte vi hem,han ville inte sitta i buren i bilen så då släppte jag ut honom så att han kunde ligga på hathyllan i bilen och det tyckte han om :)
Nu ska jag fixa till mig lite grann och äta någonting för jag ska åka och ha kör klockan 17.00.

Här kommer dom första bilderna på lill prinsen ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0