Torsdag

Hej hej och godmorgon alla glad :)
Idag gick jag iallfall  till skolan kände att jag mådde bättre idag.
Har nyss haft kultur och idee historia TRÅKIGT TRÅKIGT vi pratade om hur jazzen har påverkat musik mm.
Men nu har jag iallfall lunch fram till klockan 1 och jag funderar faktist på om jag ska ta och åka hem och titta till katterna lite grann samt slänga i mig någon godare lunch än Laxen här på skolan.
I eftermiddag tänkte jag försöka åka till birsta och shoppa ett par nya strumbyxor och några leggings men vi får se om jag hnner det.
Men nu ska jag ringa och prata med älsklingen och se om han fortfarande ligger och sover♥

Ha en trevlig dag allihopa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0