Söndag

Imorse vaknade jag av att mina småsyskon sprang runt och lekte väldigt högljudt jobbigt jobbigt men sånt får man tåla om man har småsyskon.
Har precis packat klart alla kläder och grejor som jag ska ha med till pappa idag när
jag åker dit.Det blev en propp full resväska lite mer än vanligt den här gången men det är ju för att jag och älsklingen ska till stockholm den 3e december och då vill jag ah med mig lite mer kläder.
Just nu sitter jag i soffan med min lillasysyter och myser för att hon har feber men vi tittar även på den otecknade peter pan.
Snart tänkte jag gå och fixa till mig lite grann så att jag inte ser ut som något monster (som jag gör nu ) haha nerå men fixa till mig lite grann måste jag iallafall göra.
Men ni får ha en fortsatt trevlig söndag kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0