Söndag

Hej hej

Jag ligger i sängen och vilar lite grann och tittar på reprisen av idol för jag är så himla trött,lill trisse kom och väkte mig klockan 08.00 imorse så då var det bara att kliva upp och ge honom mat och busa lite grann.
Sedan fick han för sig att han skulle börja klättra i dom större blommorna haha men det gick ju inte så himla bra lill gubben rev ner halva blomma :D
Föresten så har äntligen snöat inatt så nu ligger det lite snö på marken nu kännns det mycket ljusare ute när det är snö hihi mysigt.
Idag så kanske jag ska gå på julskyltningen vi får se hure det blir,ska eventulet även åka hem till älsklingen men det beror på om han ska titta på  fotboll ikväll ska han göra det så tror jag att jag stannar hemma.

Nu ska jag gå och ta en piggelin och mumsa på.
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0