Så otroligt SÖT

Våra grannar kom och hälsade på för en stund sedan och visade sin lilla tax hundvalp som dom varit och hämtat i Skåne igår.
Det var nog en av dom sötaste valparna jag någonsin sett,så otroligt söt och gullig och helt underbar♥
Så nu har jag bestämt mig för att skaffa hund så fort jag har råd med det,men inte en tax men jag vet att jag vill ha en liten hund iallfall.Jag och älsklingen har pratat om att skaffa en allergi vänlig hund eftersom att jag har släktingar som är pälsallergiska.
Jag skulle nog kunna tänka mig att ha en shih tzu fast jag vill inte att håret ska vara långt utan det skulle jag trimma ner så att det blir kort hårigt :)
Nu ska jag och mammi gå över till våran andra granne och drick te eller kaffe men även titta på deras nya kissemiss bäbisar som är mini småa,idag blev det en riktig djur dag för senare i kväll så ska jag ju hem till pappa och då får jag ju äntligen gosa med min lilla bäbis Wilson♥

Här kommer en sötis bild på min Wilson som älsklingen knäppt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0