Måndag



Ja också var det måndag igen då :)
Imorse så åkte jag till skolan tidigt eftersom att jag trode att vi hade histoia lektion men jag hade fel,vi hade eget arbete.Så då bestämdej agmig för att åka hem och plugga historia.Så nu har jag suttit och tittat igenom olika fakta böcker om första och andar välrlskriget som vi har.
Men pappa ska snart skjutsa mig till skolan igen eftersom att jag börjar klockan 13.00.
En till rolig grej är att idag så åker älsklingens föräldrar till thailand och är borta i 2 veckor och då ska jag och älsklingen ta hand om huset och lill Fia och då får vi ju öva att sköta om ett hem själv hihi undra hur det kommer gå :)
Men jag hoppas iallfall att älsklingens föräldrar får en underbar resa som dom verkligen förtjänar.
Nu ska jag springa och slänga i mig någon macka innan jag åer till skolan.
Ha en trevlig dag allihopa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0