Måndag

Hej och hå vilken dag det här har varit det känns VÄLDIGT skönt att ligga i sängen just nu och bara koppla av :)
Som jag skrev tidigare idag så skulle jag till Hospice och jobba klockan 4 och eftersom att det gäller tystnads plikt så kan jag inte skriva detalierat om hur det var,men jag kan iallafall säga att jag tycker att det är en jätte bra erfarenhet och lär mig mycket av personerna jag träffar :) Jag hade helt enkelt en trevlig eftermiddag där.
Jag slutade jobba vid 19.00 tiden och då tog jag bussen in till stan (jag gillar inte att åka buss tycker att det är så obekvämt).När jag kom till stan fick jag vänta en Halvtimme på att nästa buss som jag skulle ta skulle komma och det blev en låååång väntan för mitt batteri på ipoden tog slut Typiskt när man väl behöver den,men det gick ju bra iallfall.

När min buss äntligen kom så kom jag ju på att jag inte riktigt visste vart jag skulle plinga för jag hade aldrig varit i min mammas kollegas lokal (mamma hade möte där så jag skulle åka dit) så jag sa till buss chaffören att jag inte visste riktigt vart det låg utan att jag bara visste att det var ett gult hus med rosa gardiner i,buss chafören sa  att han skulle stanna så fort jag såg vart det var och han höll det han lovade också för rätt som det var så hade vi åkt förbi huset och jag sa att han kunde stanna vid nästa busshållplats men då sa han att han inte tyckte att jag skulle behöva gå så långt och började därför baka bussen hahha gissa om jag skämdes lite grann då eller?
Men han Var jätte trevlig och väldigt hjälpsam jag skulle önska att alla buss chafförer var som han för så skulle det bli mkt trevligare att åka buss :D

Nu har jag nyss tvättat ansiktet och upptäckte då att jag fått ett jätte stort munsår vid läppen som gör skit ont men tur som det var hade mamma köpt munsårs plåster som hjälper till att läka såret men även göra så att det syns mindre BRA BRA :)
MEn jag ska gå ner och hämta ett stort glas is vatten nu och sedan ska jag ringa och säga godnatt till min Älskling :)
Sov gott och dröm sött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0